سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پایان نامه :ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ ک

دانلود پایان نامه :ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ها BPMS’s

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ها BPMS’s

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

  1. شاخص­های پایه جهت ارزیابی یک سیستم مدیریت کسب­وکار در چند دسته طبقه­بندی می­شوند و هرکدام شامل چه زیر معیارهایی می­شود؟
  • نشان­گذاری مدل­سازی فرآیند کسب­وکار[1]، زبان نشانه­گذاری و استانداری است که توانایی کافی برای مدل­سازی و بیان فرآیندها را دارد. مدل نمودن فرآیندهای سازمان باعث می­شود که دید بهتر و کامل­تری نسبت به فرآیندها ایجاد شود.

 

  • قلمرو تحقیق

پژوهش مورد بررسی از نوع پژوهش توسعه­­ای است که با تحلیل روش کار نرم‌افزارهای مرتبط با مدیریت فرآیند کسب‌­­وکار انجام می‌شود. پژوهش توسعه­ای پژوهشی است که با هدف گسترش مرزهای دانش عمومی بشر صورت می­گیرد. بنابراین هر یک از موضوعاتی که در حوزه­ی علوم انسانی و تجربی بتواند به گسترش این علوم کمک نماید و به شرح و تبیین آن بپردازد و وجوه ناشناخته­ی آن را روشن کند، در حوزه­ی تحقیقات توسعه­ای جای می­گیرد.

 

  • محدودیت­های تحقیق

هر تحقیقی بسته به ماهیت موضوع مورد پژوهش با محدودیت­هایی سرکار دارد که وجود برخی از آن­ها گاهی می­تواند اعتبار و صحت نتایج آن تحقیق را به چالش بکشد. در این تحقیق نیز محدودیت­هایی وجود داشت که برخی از این محدودیت­ها عبارتند از:

استفاده از نظرات افراد متخصص و خبره یکی از راه­های صحت و اعتبار یک تحقیق می­باشد. در زمینه­ی سیستم­های مدیریت فرآیند کسب­وکار دسترسی به خبرگانی که با چندین نرم­افزار مختلف آشنایی کامل داشته باشند و سال­ها در این حیطه کار کرده باشند بسیار سخت است. امید است، با انجام چنین تحقیقاتی که تا­کنون به اندازه کافی به آن­ها پرداخته نشده است، اهمیت مدیریت فرآیندهای کسب­وکار، در سازمان­ها بیش از پیش آشکار

[1] Business Process Modeling Notation

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود از لینک زیر

 

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ ها

ارسال شده در آذر 5, 1395

راهبری نوشته‌ها